Posturi vacante în Primăria Roman
Primăria Roman anunță organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a următoarelor posturi vacante de funcție publică de execuție:
- un post de inspector I principal la Biroul de Administrare infrastructură IT și bază de date.
Condiții specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie electrică, specializarea calculatoare;
- vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani.
2. un post de inspector I debutant la Seviciul organizare evenimente, cultură, culte, învățământ și mass media.
Condiții specifice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
Condițiile generale de participare la concurs pentru cele două posturi vacante sunt cele prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999r privind statutul funcționarilor publici.