Romanii isi cumpara haine de firma
Dacă românii doresc să-și împrospăteze garderoba, mărcile cunoscute sunt prima opțiune.
50% declară că preferă să îşi cumpere produse ale marilor lanţuri de branduri.
15% dintre locuitorii de la oraş au declarat că au cheltuit peste 200 de lei, în ultima lună, pe îmbrăcăminte sau încălţăminte
15% dintre români îşi cumpără haine o dată la 2-3 luni, dar tinerii între 18 şi 34 de ani chiar mai des de o dată pe lună
În topul celor mai frecventate magazine de brand, la nivel naţional, se află H&M, pe primul loc, urmat apoi de Kenvelo, Zara, C&A, Bershka, Pull&Bear, New Yorker, Stradivarius, Mango şi Koton.
În aceeași măsură, românii consideră publicitatea în cutiile poştale, drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, 62% dintre femei şi 56% dintre bărbaţi citind cu atenţie pliantele.