Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

Teatrul Tineretului are o nouă siglă, scumpă și fără poveste…

Teatrul Tineretului a decis să își schimbe identitatea vizuală și a făcut o nouă siglă, un nou logo. Din câte am văzut în spațiul public, ar fi dat pe noua siglă 80.000 lei, dar nu asta e foarte important. Important este că noua siglă nu merită niciun leu, deoarece este doar o combinație de forme geometrice pe care o poate face orice grafician în 10 minute cu tot cu cafea.

Iată noul logo pe care s-a dat o movilă de bani.

Iată elementele care compun acest logo, elemente care sunt la îndemâna oricui pe internet.



Pentru a fi totuși corecți, punctele ar putea fi cumpărate de pe internet, deci e posibil să fi fost și cheltuieli. Noi am găsit chiar cu reducere punctele, de la 1 euro la 0,7 euro.

Mai mult de atât, dacă vrei sa redefinești identitatea unei instituții de cultură cu tradiție istorica și ai o viziune în ceea ce înseamnă o identitate, faci un blazon, nu un logo fără sens.

Dar cine suntem noi să ne dăm cu părerea? Am contribuit noi cu ceva la acest Teatru? E făcut el din banii noștri sau cei din aceasta instituție iau salariile din banii munciți de noi ca să ne trezim să ne dăm cu părerea? Gata! Liniște, toată lumea! Conducerea teatrului emite doar axiome, așa că ciocul mic că ei sunt la putere în Teatrul Tineretului acum.

Iosub Robert




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *