IGSU angajează: Se caută peste 400 de persoane la nivel naţional

angajari-pompieir

Începând de ieri, 14 octombrie, în scopul reducerii deficitului de personal, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, prin unităţile subordonate, demarează procedura de încadrare directă din sursă externă a 419 posturi vacante la nivel naţional. Posturile sunt alocate conform analizei privind necesarul administrativ şi operativ, în raport cu activităţile desfăşurate la nivel teritorial şi vizează nouă categorii de funcţii, repartizate după cum urmează:

  • subofiţer operativ principal (servant) – 218 posturi;
  • subofiţer conducător auto (autospeciale) – 164 posturi;
  • subofiţer tehnic auto – 9 posturi;
  • subofiţer construcţii – 7 posturi;
  • subofiţer contabilitate – 10 posturi;
  • subofiţer resurse umane– 5 posturi;
  • subofiţer secretariat – 2 posturi;
  • subofiţer informare şi relaţii publice – 1 post;
  • subofiţer operativ principal (Centrul Operaţional) – 3 posturi.

Emiterea anunţurilor de concurs este realizată de către cele 32 de unităţi beneficiare, respectiv: – inspectoratele pentru situaţii de urgenţă ale judeţelor Alba, Arad, Bacău, Bihor, Braşov, Brăila, Buzău, Caraş – Severin, Călăraşi, Cluj, Constanţa, Covasna, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Iaşi, Maramureş, Mureş, Neamţ, Olt, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiş, Tulcea, Vaslui şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti-Ilfov;

– Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă Ciolpani;
– Unitatea Specială de Intervenţie în Situaţii de Urgenţă Ciolpani;
– Baza pentru Logistică a IGSU.

Publicitatea anunţurilor de recrutare a început ieri, 14 octombrie, individual de către fiecare dintre unităţile nominalizate mai sus, conform prevederilor legale, pe paginile web oficiale ale acestora sau după caz, la adresa www.igsu.ro.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy