Primăria Roman a lansat campania „Spune-ne ce să simplificăm!”
Primăria municipiului Roman a lansat o iniţiativă de debirocratizare a administraţiei publice locale prin preluarea sugestiilor de la cetăţenii oraşului. Potrivit reprezentanților Primăriei municipiului Roman, campania se intitulează „Spune-ne ce să simplificăm!” şi se va desfăşura după modelul iniţiat de Guvernul României.
Iniţiativa are ca obiectiv implicarea în mod direct a cetăţenilor pentru a obţine o interacţiune mai eficientă dintre administraţia publică locală şi cetăţeni.
Astfe,l pe site-ul www.primariaroman.ro va fi lansată o secţiune cu scopul de a colecta şi centraliza propunerile transmise de cetăţeni.
Principiile aplicate sunt:
Informarea corectă și completă a cetățenilor cu privire la accesarea serviciilor publice furnizate de Municipiul Roman;
Reducerea traseului parcurs de cetățean/reprezentanții mediului de afaceri pentru rezolvarea unei solicitări;
Reducerea numărului de documente solicitate pentru rezolvarea unei probleme.
Zonele principale vizate de acest proiect:
• simplificarea procedurilor de lucru ale administrației publice locale;
• transferul electronic al datelor între structurile interne/subordonate Consiliului Local al Municipiului Roman;
• reducerea traseelor și documentelor în interiorul instituției sau între structurile instituției.
Ce trebuie să facă cetățenii?
-Să trimită mesaje pe adresa de email simplificare@primariaroman.ro în care să ne descrie ce proceduri putem elimina, reduce sau simplifica cu privire la accesarea unui serviciu public.