Romanii isi cumpara haine de firma

Dacă românii doresc să-și împrospăteze garderoba, mărcile cunoscute sunt prima opțiune.

50% declară că preferă să îşi cumpere produse ale marilor lanţuri de branduri.

15% dintre locuitorii de la oraş au declarat că au cheltuit peste 200 de lei, în ultima lună, pe îmbrăcăminte sau încălţăminte

15% dintre români îşi cumpără haine o dată la 2-3 luni, dar tinerii între 18 şi 34 de ani chiar mai des de o dată pe lună

În topul celor mai frecventate magazine de brand, la nivel naţional, se află H&M, pe primul loc, urmat apoi de Kenvelo, Zara, C&A, Bershka, Pull&Bear, New Yorker, Stradivarius, Mango şi Koton.

În aceeași măsură, românii consideră publicitatea în cutiile poştale, drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, 62% dintre femei şi 56% dintre bărbaţi citind cu atenţie pliantele.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy