Romanii isi cumpara haine de firma

Dacă românii doresc să-și împrospăteze garderoba, mărcile cunoscute sunt prima opțiune.

50% declară că preferă să îşi cumpere produse ale marilor lanţuri de branduri.

15% dintre locuitorii de la oraş au declarat că au cheltuit peste 200 de lei, în ultima lună, pe îmbrăcăminte sau încălţăminte

15% dintre români îşi cumpără haine o dată la 2-3 luni, dar tinerii între 18 şi 34 de ani chiar mai des de o dată pe lună

În topul celor mai frecventate magazine de brand, la nivel naţional, se află H&M, pe primul loc, urmat apoi de Kenvelo, Zara, C&A, Bershka, Pull&Bear, New Yorker, Stradivarius, Mango şi Koton.

În aceeași măsură, românii consideră publicitatea în cutiile poştale, drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, 62% dintre femei şi 56% dintre bărbaţi citind cu atenţie pliantele.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy